Ciri - ciri Playgirl

by - 12:13

 

Pernah mendengar istilah yang playgirl? Ramai wanita berbakat untuk menjadi “dalang” lelaki? Mengenal pasti ciri-ciri atau tanda, kerana ia boleh anda, termasuk mangsa.

1. Menyimpan Kisah One Night Stand
Bukan hanya satu, tetapi banyak lagi. Satu malam pendirian tidak bermakna menamatkan jantina sahaja. Sentuhan fizikal yang sedikit adalah untuk menjawab bagaimana dia keakraban dengan seorang lelaki yang kaguminya, tetapi tidak untuk jangka masa panjang.

2. Seringkali Changed Facebook Status
Bermula dari “single”, “tarikh”, kemudian bergerak ke “rumit”. Ini menandakan dia sebagai seorang lelaki mencari untuk bersenang-senang sahaja. Walaupun dia cuba untuk mencari yang terbaik, tetapi di mata manusia, beliau adalah seorang pemakan manusia.

3. Daripada dengan dua orang lelaki dalam satu kumpulan
Sebagai contoh yang dia sekali bertarikh seorang lelaki dalam satu pasukan bola sepak, kemudian pada masa yang lain dengan rakan sepasukan. Secara tidak sedar hampir separuh daripada pasukan itu sentiasa dekat kepadanya. Benar-benar pencinta lelaki.

4. Memberi Nombor Telefon Mudah
Itu, dia masih teman wanita tetapi beliau mudah mendapat nombor telefon dari dia. Berhati-hati, kerana tanda-tanda ini, dia masih memberikan kelemahan untuk menarik perhatian lelaki lain, atau mempunyai hubungan sulit.

5. Mudah Dengan Tambang
Bagus untuk bermain dengan perasaan seseorang boleh langkah. Bayangkan apabila hubungan itu panas, tiba-tiba dia pergi tanpa perkataan sahaja memberi penekanan kepada “Siapa yang bos”. Jika anda telah mencapai peringkat ini, dia benar-benar Playgirl benar.

6. Jangan sekali-kali Cukuplah
Lelaki memerlukan usaha yang besar tambahan kepada pendekatan, dan ia tidak pernah cukup. Apabila dia tidak berpuas hati, dia akan pergi.

You May Also Like

0 comments