10 Telefon - Telefon tercanggih masa kini dan terlaris masa kini -2011

by - 12:03



1.iPhone 3G S 16GB
Apa pun yang anda cari dalam sebuah telefon, anda akan menemuinya dalam bentuk S 3G iPhone 16GB. Menawarkan segala sesuatu dari stand-out kamera, besar kekuasaan dan cepat muat turun, ini adalah benar-benar menakjubkan handset generasi selepasnya. Kurang

Jika sebuah peranti imaging canggih yang anda harapkan, tidak terlihat lagi. Dilengkapi dengan kamera 3.2 megapiksel besar, yang juga mampu merakam video pada 30fps, 3G iPhone 16GB S perlawanan mudah daripada kamera digital yang berdedikasi.

Atau, jika kelajuan penggunaan apa yang anda perlukan, anda lebih daripada dipenuhi. Berkat iPhone 3G S 16GB kekuatan pemprosesan yang besar anda akan dapat menukar antara fungsi lebih cepat dan lebih mudah daripada dahulu. Dan berkat sokongan HSDPA, anda akan men-download aplikasi dengan cepat.

Fitur lain dari iPhone 3G S 16GB termasuk GPS dengan kompas digital yang cemerlang untuk memudahkan navigation, kawalan suara, memperpanjang waktu hidup bateri secara signifikan dari iPhone sebelumnya edisi. Dan juga ada pilihan opsyen penghantaran mesej besar, termasuk mesej MMS dan e-mel dengan copy dan paste, serta kesempatan untuk menggunakan handset sebagai mobile broadband dongle dengan memanfaatkan fungsi pengeluaran yang besar.

Untuk membolehkan anda untuk memanfaatkan semua fitur yang ditawarkan tak ada taranya dengan S 3G iPhone 16GB, Apple telah menyediakan memori internal 16GB.



2.BlackBerry Bold 9700
BlackBerry Bold 9.700 Onyx adalah high-end telefon dengan membunuh pilihan komunikasi yang besar. Plus ini menawarkan akses web yang cepat, yang hebat kamera 3,2 megapiksel dan keyboard QWERTY. Kurang

BlackBerry Bold 9700 adalah generasi yang benar-benar peranti komunikasi mobile. Tapi masih punya semua kekuatan tradisional dioptimalkan email BlackBerrys yang telah membuat mereka seperti memukul dengan pengguna perniagaan dan konsumen sama.

Itu bermakna bahawa anda akan memperoleh manfaat daripada fungsi push email cemerlang. Ini bererti bahawa semua mesej anda dihantar terus ke telefon anda, tabungan berharga mintues bahawa anda akan menarik mereka jika tidak menghabiskan turun daripada pelayan.

Tentu saja, ada juga yang kepada keyboard QWERTY, yang sangat istimewa untuk memasukkan teks dalam jumlah besar dengan cepat dan menulis email panjang. Dan untuk saat-saat ketika anda sudah punya pekerjaan sewaktu anda di perjalanan, handset dilengkapi dengan dokumen-dokumen yang kepada editor yang membolehkan anda bekerja pada pakej Microsoft Office.

Di tempat lain, BlackBerry Bold 9.700 super cepat menawarkan web browsing dan download, dan sejumlah pilihan konektivitas lain, termasuk Wi-Fi dan Bluetooth. Plus ada MP3 player onboard juga, untuk membuat anda terhibur.

Fitur lain dari BlackBerry Bold 9.700 termasuk trackpad optik, sebuah 3.5mm headphone jack, sokongan kad microSD, kamera 3,2 megapiksel dengan image stabilization, penyelenggara fungsi dan speakerphone.


3.Nokia X6 16GB
nokia telah lama dikenali untuk telefon muzik besar. The X6 16GB adalah contoh hebat lain. It's got yang besar MP3 player yang menawarkan kaya, high suara penuh dan tampaknya terlalu fantastis. Kurang

Dengan ruangan hingga 5.500 lagu, sebuah 3.5mm headphone jack, yang membolehkan headphone yang terbaik untuk digunakan, dan panjang hayat bateri, Siemens X6 adalah lebih daripada satu perlawanan untuk stereo peribadi yang berdedikasi. Dan itu juga mengesankan di setiap jabatan lain.

Anda akan menyukai menakjubkan mesej array pilihan, termasuk email, SMS dan MMS. Dan seperti kepada adalah penampil attachment email, yang membolehkan anda menyemak dokumen office saat anda di perjalanan.

Di tempat lain, handset dilengkapi dengan kamera lima megapiksel yang memberikan warna-warni kaya bentak dan juga mampu merakam video. Sementara itu, untuk memastikan anda mendapatkan gambar yang terbaik mungkin, perisian pengedit foto dipasang.

Fitur lain dari Siemens X6 16GB termasuk built-in dan download permainan, 3.2-inch touchscreen, pengenalan tulisan tangan untuk teks mudah masuk, geo-tagging, A-GPS dan sokongan HSDPA untuk kecepatan download.

Pemilik X6 boleh mengharapkan waktu bicara hingga enam jam dan sampai 420 jam semasa telefon dalam mod siap sedia.



4.Sony Ericsson Vivaz
Cari CameraPhone besar? Lihat tidak lebih daripada touchscreen Nokia Vivaz. Dengan 8,1 megapiksel besar kakap dan merakam video HD, itu mudah berpadanan untuk kamera digital yang berdedikasi. Dan bahkan punya ruangan untuk MP3 player yang besar dan built-in aplikasi rangkaian sosial. Kurang

Mengambil high studio bentak mudah dengan Nokia Vivaz menakjubkan kamera 8,1 megapiksel, paling tidak kepada berkat autofocus dan ciri pengesanan wajah. Dan kerana itu juga melakukan rakaman video definisi tinggi pada 720 frame per detik, itu hanya sebagai sederhana untuk menghasilkan filem mini brilian.

Hiburan adalah salah satu setelan kuat multi-fungsi ini mobile. Pemain MP3 untuk memberikan suara kaya luar biasa pengalaman muzik mobile. Plus ada built-in game terlalu dan akses ke YouTube, sehingga anda tidak akan pernah kering video dan TV untuk menonton.

Seperti rangkaian sosial di mana sahaja? Kemudian anda akan kasih yang Vivaz datang dengan aplikasi untuk kericau dan Facebook pra-instal. Dan berkat disesuaikan homescreen, anda boleh menetapkan tataletak handset anda sehingga kawan-kawan anda 'dan profil keluarga hanya pernah satu butang tekan menjauh.

Fitur lain dari Nokia Vivaz termasuk penyelenggara, memo suara, email dengan pembaca dokumen kepada untuk menghadiri untuk bekerja di perjalanan, radio FM dan duduk-nav-fungsi gaya dengan Google Maps.

Yang Vivaz dilengkapi dengan 75MB of onboard storage dengan ruang lingkup untuk meningkatkan ini hingga 16GB dengan menambah kad microSD.


5.Sony Ericsson Xperia X10
The Xperia X10 merupakan ponsel Android, yang lapan pasukan yang menonjol megapiksel dengan keluasan empat inci touchscreen dan kuat prosesor Qualcomm Snapdragon. Kurang

Media dan hiburan di mana saja berada di jantung Nokia Xperia X10. Menonton video tentang empat inci keluasan skrin adalah kesenangan jauh daripada standard media telefon pengalaman. Dan berkat Sony stereo knowhow, yang X10 memberikan kaya, penuh high suara semasa mendengar muzik yang membuat hal yang sama daripada setiap berdedikasi stereo peribadi.

Tapi itu belum semua. Sebagai Android telefon, X10 datang dengan sejumlah besar aplikasi Google sudah dipasang, termasuk YouTube, googletalk, Gmail dan Peta. Dan pembeli boleh memilih dari puluhan ribu lebih banyak daripada Android Market, yang menawarkan segala sesuatu mulai dari permainan menarik untuk aplikasi perniagaan yang lebih praktikal.

Imaging adalah seting kuat lain daripada X10. Lapan megapiksel dengan gambar wajah dan stablisation dan teknologi pendeteksi senyum memuat gambar besar setiap masa. Dan itu hanya sebagai mahir menangkap rakaman video, rakaman ini mengesankan 30 frame per detik.

Fitur lain dari X10 merangkumi 16GB memori, jadi ada banyak ruangan untuk semua muzik dan filem anda akan ingin untuk menyimpan, push email dengan document viewer yang berguna untuk bekerja di mana sahaja dan sokongan HSDPA untuk browsing web yang cepat pengalaman.

Pengguna juga memperoleh manfaat daripada QSD8250 Qualcomm Snapdragon 1 GHz processor, yang membolehkan mereka untuk menggunakan lebih daripada satu aplikasi pada satu masa dan benar-benar membuat sebahagian besar masa mereka.



6.BlackBerry Curve 8520
BlackBerry 8520 Curve kurang sebuah telefon dan lebih daripada serba generasi selepasnya peranti komunikasi. Dan punya on-the-go hiburan tertutup dan banyak memori onboard juga. Kurang

BlackBerry Curve 8520 adalah pilihan yang luar biasa dari telefon jika anda adalah tipe orang yang benar-benar, positif harus berada dalam jangkauan teman-teman, kolega dan keluarga setiap saat.

E-mel akses sangat mudah berkat sistem dorong kepada yang menghantar mesej langsung ke handset dan ada sokongan untuk semua pembekal perkhidmatan e-mel utama. Sementara itu, keyboard Qwerty penuh brilian membuat memasukkan teks dalam jumlah besar mudah. Dan ada sejumlah pilihan komunikasi yang lain juga, termasuk SMS, MMS dan instant messaging.

Hiburan datang dalam bentuk super pemain media, sehingga anda akan dapat melihat video dan mendengar semua muzik kegemaran anda di manapun anda berada. Dan berkat berdedikasi butang - yang pertama untuk telefon BlackBerry - mudah untuk bermain, mundur dan mencari kandungan anda cari.

Fungsi lain dari BlackBerry 8520 Curve 16GB termasuk memori besar ketika digunakan kad microSD, kamera dua megapiksel dengan zoom dan rakaman video, akses kepada BlackBerry App Dunia dan sebuah 3.5mm headphone jack untuk membolehkan anda menggunakan alat dengar stereo terbaik .

7.Nokia’s N97
Nokia N97 adalah handset yang sempurna untuk internet-savvy brilian konsumen dan menawarkan kesempatan baru untuk berinteraksi dan berhubungan dengan teman-teman. Ringkasnya, ini kurang lebih telefon dan komputer mobile yang maju. Kurang

Nokia N97 ciri pada intinya selalu terbuka sebuah jendela yang memungkinkan anda untuk laman rangkaian sosial kegemaran dan internet tujuan. Terima kasih kepada Siemens lokasi sosial perisian, yang merangkumi bersepadu A-GPS, sensor dan kompas elektronik, N97 secara intuitif memahami di mana. Hal ini dibuat mudah untuk mengemaskini rangkaian sosial secara automatik dengan maklumat real-time dan membolehkan kawan-kawan untuk mengemaskini lokasi sosial mereka serta berkaitan dengan gambar atau foto.

Sama seperti mengesankan adalah web browsing dan pengalaman download Siemens N97 menawarkan, dengan konektivitas HSDPA terus memastikan bahawa mendapatkan fail sangatlah mudah sebagai rumah. Sementara itu, dimasukkannya Qwerty keyboard fizikal serta layar sentuh bererti bahawa Nokia N97 juga unggul sebagai sebuah handset untuk blogging, chatting, posting, menghantar teks dan e-mel.

Sementara itu, bagi mereka yang mencari untuk mengurangkan kos panggilan, Nokia N97 dilengkapi dengan Skype. Ini diintegrasikan ke dalam buku alamat telefon, sehingga mudah untuk membuat panggilan. App Skype juga akan membolehkan pengguna untuk menghantar mesej segera.

Di tempat lain pada Nokia N97 anda akan menemukan mengesankan layar 3,5 inch, kamera lima megapiksel dengan optik Carl Zeiss dan dual LED flash, Wi-Fi, Bluetooth dan USB dan media player untuk menjaga anda terhibur semasa beraktiviti.

Handset dilengkapi dengan memori internal 32GB, dengan ruang lingkup untuk meningkatkan lebih lanjut ini hingga 16MB menambah kad microSD.



8.HTC HD2
HTC HD2, dahulu dikenali sebagai Leo, adalah sangat kuat, hiburan-terfokus smartphone dengan kekuatan pemprosesan yang besar, yang luas layar sentuh 4,3 inci dan kamera lima megapiksel. Kurang

HD2 HTC bisa jadi handset terbaik untuk hiburan di mana saja yang pernah dibuat. Berkat industri terkemuka 4,3-inci, pixel dikemas kaya layar dan gambar definisi quality, melihat film dan video dengan pemain media brilian hampir sama baiknya dengan pergi ke pawagam.

Tapi kelas dunia pengalaman hiburan mobile tidak semua handset besar ini yang ditawarkan. Jauh daripada itu. Bawah eksterior hitam yang keren, anda juga akan menemukan yang hebat kamera lima megapiksel yang memberikan high brilian foto dan cuplikan-cuplikan video setiap masa. Dan untuk memastikan anda mendapatkan gambar yang terbaik mungkin, itu juga dilengkapi dengan autofocus dan lampu kilat LED.

Jaringan sosial yang kuat HD2 lain titik, dengan integrasi penuh daripada Facebook dan kericau membuatnya mudah untuk tetap up to date dengan teman dan keluarga anda. Sementara itu, jika anda perlu untuk mengurus urusan penting, anda juga dipenuhi dengan built-in Pocket Office suite dari program, termasuk Word, Excel dan PowerPoint.

Mungkin terbaik dari semua, meskipun, adalah bahawa anda akan dapat menggunakan semua fitur HD2 bersamaan dengan sedikit lag. Ini adalah berkat secara besar-besaran Snapdragon chipset Qualcomm kuat dipasang.

Fitur lain dari HTC HD2 termasuk kompas digital, expandable memory, geo-tagging foto, 3.55mm headphone jack, email, mesej segera, accelerometer untuk auto-rotate dan pilihan menyenangkan built-in game.



09.HTC Desire
HTC Hasrat secara luas dianggap sebagai yang terbaik belum ponsel Android. Dengan keluasan layar 3,7 inci dan besar memori 32GB, itu dioptimalkan untuk menikmati filem dan media lain di mana sahaja. Dan itu juga punya ruangan untuk fungsi-fungsi rangkaian sosial lanjutan, prosesor yang kuat dan kamera lima megapiksel. Kurang

Hasrat HTC dianggap sebagai telefon bahawa penggemar dari Google Android sistem operasi telefon telah menunggu. Dan memandang yang sejuk eksterior dan knockout array fungsi smartphone moden, tidak sukar untuk melihat mengapa.

Tidak seperti beberapa ponsel high-end, yang Keinginan adalah rumah bagi prosesor 1GHz yang kuat. Ini bermakna bahawa anda akan dapat cekap multi-tugas untuk benar-benar membuat sebahagian besar waktu anda. Menggunakan pelbagai aplikasi secara bersamaan atau hanya menulis email sambil melihat laluan optimum anda ke tempat tujuan - itu benar-benar terserah pada anda.

The Desire juga menawarkan media player yang cemerlang, dengan besar layar 3,7 inci dibuat untuk yang kaya dan menyenangkan pengalaman mobile video. Sementara itu, kesempatan untuk meningkatkan Keinginan memori hingga 32GB berarti anda akan memiliki banyak ruangan untuk menyimpan semua muzik kegemaran anda dan filem.

Fitur lain bintang ini termasuk telefon kamera lima megapiksel, 2,1 versi terbaru dari Android, kompas digital, penuh integrasi Facebook, GPS, radio FM, pengeluaran dan sokongan HSDPA untuk browsing web yang super cepat dan cepat download.


10.Nokia 5800 XpressMusic

Nokia 5800 XpressMusic, peranti mobile untuk muzik yang membawa ciri-ciri baru yang inovatif untuk pasaran massa. Menyampaikan tentang visi Siemens untuk memberikan yang terbaik mungkin total pengalaman muzik, Nokia 5800 XpressMusic akan menjadi salah satu peranti pertama yang mendukung Comes With Music, Siemens perkhidmatan inovatif yang menawarkan satu tahun dari akses tidak terhad kepada turun katalog Nokia Music Store.

Nokia 5800 XpressMusic adalah S60 5th Edition peranti dengan skrin sentuh resistif dan sentuhan umpan balik. Alat mempunyai pelbagai kaedah input: stylus, sentuhan jari plectrum dan sokongan untuk input teks dan kawalan UI (keypad alfanumerik, penuh dan mini qwerty keyboard, handwriting recognition). Guna Nokia 5800 XpressMusic untuk menyambung kepada mobile broadband dengan menggunakan WLAN atau HSDPA (3.5G). Frekuensi WCDMA yang disokong bergantung pada daerah di mana peranti tersedia. Menemukan arah dan lokasi dengan A-GPS terintegrasi dan termasuk peta.

Ketika datang ke muzik telefon, orang di seluruh dunia mahukan peranti yang merupakan pengalaman muzik - dengan memori lebih besar, keras dan kuat speaker, penyegerakan mudah - dan masih harus bekerja dengan baik sebagai ponsel dengan akses langsung ke kenalan penting dan isi. Nokia 5800 XpressMusic memberikan pada semua hitungan dan memungkinkan pelanggan untuk mengakses dan berkongsi kandungan.

Media Bar, Contacts Bar - menempatkan orang pertama
Mengambil keuntungan dari teknologi layar sentuh, Nokia 5800 XpressMusic memperkenalkan 'Media Bar', yang kepada menu drop-down yang menyediakan akses langsung kepada muzik dan hiburan, termasuk lagu kegemaran, video dan foto. Media Bar juga menawarkan link langsung ke web dan perkhidmatan berkongsi secara online. Kerana Nokia 5800 XpressMusic menyokong kandungan Flash, individu boleh menjelajah ke seluruh web, bukan hanya potongan-potongan itu. Selain itu, Nokia 5800 XpressMusic juga menawarkan seluruh elemen muzik yang diperlukan termasuk graphic equalizer, 8GB memory anda hingga 6000 lagu dan menyokong semua format utama musik digital, dan sebuah jack 3.5mm. Built-in speaker stereo surround menawarkan kualiti suara yang paling kuat.

Memastikan pengalaman muzik sempurna, Nokia 5800 XpressMusic juga menyediakan akses mudah untuk mencari dan membeli lagu dari Nokia Music Store, di mana yang berlaku, sedangkan Siemens Music terbaru membolehkan perisian PC untuk kemudahan drag-and-drop transfer lagu dan pengurusan daripada setiap koleksi muzik.

Yang inovatif 'Contact Bar' membolehkan pengguna untuk menyimpan empat kenalan kegemaran pada skrin rumah mereka dan, melalui satu sentuhan, merinci sejarah digital dari SMS terbaru, email, phone log, foto dan update blog.

Untuk resolusi paparan terbaik tersedia pada telefon, yang 3.2 "widescreen display membawa foto, klip video dan kandungan web dengan warna yang terang dan ketajaman. Dengan 16 per 9 aspek nisbah dan 30 frame per-detik main balik dan rakaman , peranti ini sangat ideal untuk merakam video berkualiti VGA dan main balik.

Nokia 5800 XpressMusic juga memiliki fitur kamera 3,2 megapiksel dengan lensa Carl Zeiss dan dengan satu sentuhan, foto atau video boleh berkongsi melalui komunitas online favorit seperti Share on Ovi, Flickr, atau Facebook. Playlist music judul lagu juga boleh dibahagikan melalui Bluetooth, MMS atau secara online.

Muzik untuk massa
Nokia 5800 XpressMusic menyokong 60 bahasa di seluruh dunia, yang merangkumi hampir 90 peratus daripada penduduk dunia. Sebagai orang di seluruh dunia menggunakan telefon mereka dengan cara yang berbeza, Nokia 5800 XpressMusic menawarkan pelbagai kaedah input alfanumerik termasuk butang virtual, komputer virtual QWERTY, pen stylus dan anda peminat muzik sejati, plectrum semua sedia .

Fitur tambahan meliputi Bluetooth 2.0 + EDR, dan USB 2.0 High-Speed.

Nokia 5800 XpressMusic akan sedia seluruh dunia pada awal kuartal keempat tahun 2008 untuk perkiraan harga retail 279 EUR sebelum pajak dan subsidi. Nokia 5800 XpressMusic menampilkan Comes With Music akan tersedia pada awal tahun depan. Keterangan harga untuk mengikuti. 

You May Also Like

0 comments