Membantu masalah penglihatan dengan CarotoMax Shaklee

by - 12:57

Carotomax mengandungi 6 vareiti karotena diekstrak dari rangkaian sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan sifat anti oksida seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, apple, kentang, minyak kelapa sawit dan banyak lagi. Pakar pemakanan menasihati setiap individu perlu mengambil 5-9 hidangan syur sayuran dan buah buahan bagi mengekalkan jumlah beta karotina didalam darah seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kulit dan mencegah kanser.

Pengambilan purata karotenoid lutien, likopena dan beta carotina kebanyakan orang adalah hanya 8mg. Carotomax membekalkan lebih 13mg ( 21500iu) karotenoid berfaedah ini.

Manfaat Utama Carotomax
  • Lebih selamat dari vitamin A – Lebihan pengambilan vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Beta karotena merupakan sebahagian dari vitamin A dan ia sangat selamat untuk diambil.
  • Meningkatkan daya penglihatan – Ia menghasilkan “unggu visual” yang mengekalkan penglihatan didalam gelap. Ia mengurangkan masalah kesihatan penglihatan seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, kelesuan mata, glaucoma,katarak, floaters, eye bag dan gegelung hitam di mata.
  • Meredakan penyakit kulit – Pengambilan yang banyak akan melegakan penyakit kilit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering dan gugur, jerawat dan akne.Penggunaan luaran boleh meredakan pustule, scabies (kayap), akne dan ulser kulit.
  • Melindungi Epithelial – Ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari, dan merawat ulser saluran usus.
  • Melawan kanser dan oksidasi – Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem immune melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti sel-sel kanser, sekaligus menghalang kanser terutamanya kanser paru-paru dan kanser payudara.
  • Menghalang Infeksi – Meransang enzim membunuh kuman, menyekat penyakit berkaitan paru-paru, batuk, hepatitis,athsma,flu, dan selsema.
  • Menggalakkan perkembangan normal dan sihat – Meransang perkembangan kanak-kanak dan remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, memberan mukosa, gigi yang sihat, gusi dan sistem pembiakan serta menghasilkan sperma yang sihat.
Mengapa Carotomax ?

Mengapa sesetengah kulit individu tertentu menjadi kuning? Ia berlaku selepas beberapa ketika mengambil beta carotena. Ini bukanlah juandis, tetapi ia disebabkan oleh carotomax adalah warna semulajadi botanik. Apabila usus kecil mebukar beta carotene menjadi vitamin A, ia meransang sekresi hempedu(warna kuning) serta detoksifikasi hati dan gallbladder mengalir bersama darah ke tapak tangan kita. Ia akan berlaku beberapa bualan dan akan hilang perlahan-lahan dan menghasilkan kulit yang baru dan cantik.

Cadangan Pengambilan

Untuk kesihatan umum : 1 kapsul ( dua kali sehari selepas makan )

Untuk penyakit mata (semasa rawatan ) : 2 kapsul ( dua kali sehari )

Inginkan side income dengan hanya melakukan business secara online.
Inginkan supliment tambahan untuk suami, isteri, anak-anak dan keluarga?
WhatsApp / Wechat saya:
COD Area : Rawang, Batang Kali, Bukit Beruntung
In Shaa Allah saya dapat menolong.
Jom sihat bersama Shaklee.

You May Also Like

0 comments