Lecithin merupakan pemecah lemak terbaik

by - 23:07

Lecithin Shaklee adalah di ekstrak daripada kacang soya organik bukan GMO. Lecithin dapat membantu mereka yang ingin menurunkan berat badan dan kelihatan langsing dengan selamat.Sekarang ini banyak produk yang keluar di media elektronik yang mensasarkan golongan yang mempunyai berat badan berlebihan.Melihat kepada testimoni pelanggan yang di paparkan oleh mereka membuatkan anda ingin mencubanya juga.

Untuk pengetahuan anda,lecithin shaklee adalah produk yang mempunyai kelulusan KKM dan juga sijil halal bagi menjamin keselamatan pelanggan.Tambahan pula,bahan untuk menghasilkannya adalah berasaskan sumber semulajadi yang telah menjalani kajian secara terperinci sebelum dipasarkan untuk pengguna. 

10 Kelebihan Lecithin Shaklee

1. Mengurangkan Sembelit.
Rasa perit ketika membuang air besar di sebabkan sembelit pasti membuatkan kita berharap ia tidak akan terjadi kepada diri kita.Lecithin Shaklee bertindak dengan menjadi pelembut najis agar najis tidak keras bagi memudahkan kita membuang air besar.

2. Membaiki Prostat Bagi Lelaki
Lelaki yang meningkat usia adalah berisiko untuk mendapat penyakit prostat.Masalah terjadi apabila kelenjat prostat menjadi bengkak dan seterusnya menyukarkan untuk kencing.Mereka yang mempunyai ahli keluarga yang mendapat penyakit sama,Berumur 65 tahun ke atas,seorang perokok dan berat badan berlebihan berisiko tinggi mendapat penyakit ini.Pengambilan lecithin pada kuantiti yang banyak dan teratur dapat membaiki mereka yang menghadapi penyakit prostat ini.

3. Vitamin Yang Larut Lemak
Vitamin A,D,E dan K yang merupakan vitamin yang larut lemak mudah diserap oleh badan anda dan memberikan nutrisi yang lengkap secara optimum.

4. Meningkatkan Daya Ingatan
Golongan pelajar sering hilang fokus dan tidak dapat memberikan perhatian penuh ketika belajar.Sudah pasti akan menyebabkan mereka tidak dapat keputusan yang cemerlang di dalam peperiksaan.Lecithin membantu otak berfikir dengan lebih aktif dan seterusnya menguatkan daya ingatan seseorang pelajar.

5. Mengurangkan Stress
Stress boleh menyebabkan kehidupan anda tidak menentu.Anda akan menjadi cepat marah dengan orang sekeliling.

6.Tekanan Darah Tinggi
Tekanan darah menjadi stabil kerana peredaran darah menjadi lancar.

7. Melindungi Hati
Hati juga adalah organ utama dalam sistem percernaan diri kita.Hati dapat mengawal glukosa dalam darah dan juga menyeimbangkan jumlah lemak dalam badan.

8. Mencantikkan Otot Dan Kulit
Sudah pasti anda akan berasa nilai keyakinan dalam diri anda semakin bertambah kerana badan anda bukan sahaja langsing malahan kulit turut menjadi cantik.

9. Mengurangkan Masalah Insomnia
Insomnia boleh menyebabkan anda tidak dapat tidur dengan sempurna.Kesannya anda akan mudah letih kerana badan tidak mendapat rehat dengan secukupnya.

10. Pemecah Lemak
Lemak yang terkumpul di beberapa bahagian badan pasti membuatkan kita tidak dapat memakai pakaian kegemaran kita.Dengan mengambil Lecithin,proses pembakaran lemak adalah lebih cepat dan hasilnya kita akan mendapat tubuh yang lebih langsing.Anda juga di nasihatkan membuat senaman ringan bagi memastikan kesihatan berada pada tahap optimum.

Cara Pengambilan Lecithin Shaklee

Setiap botol Lecithin Shaklee mengandungi 180 biji vitamin. Anda disarankan untuk mengambil selepas makan agar lecithin dapat menyerap lemak pada makanan tersebut.Anda boleh mengambil Lecithin Shaklee sebanyak 3 biji selepas makan tengahari dan juga selepas makan malam.

Setiap kapsul Lecithin Shaklee mengandungi 520mg lecithin soya yang termasuk juga 80mg kolin dan 48mg inositol.


Inginkan side income dengan hanya melakukan business secara online.
Inginkan supliment tambahan untuk suami, isteri, anak-anak dan keluarga?
WhatsApp / Wechat saya:
COD Area : Rawang, Batang Kali, Bukit Beruntung
In Shaa Allah saya dapat menolong.
Jom sihat bersama Shaklee.

You May Also Like

0 comments

Google+ Followers